Stichting de Waterval
Levend water van Gods troon

Kort persoonlijk overzicht

Na het behalen van mijn MULO-B diploma kwam ik te werken in de administratieve sector. Naast mijn werk als boekhoudster bij de Chr. Boeren- en Tuindersbond te Arnhem volgde ik daar de avond-HAVO en avond-VWO.
Deze opleiding maakte het mogelijk om in 1981 te beginnen met mijn theologische studie te Kampen. Eind december 1989 ben ik afgestudeerd.
In 1995 verhuisd naar Dronten. In deze plaats ben ik twee en een half jaar werkzaam geweest als pastoraal medewerkster bij de PKN, nu PG (Protestantse Kerken).
Stichting 'De Waterval' is opgericht in 1998. Sinds die tijd, met uitzondering van een jaar, aug.1998-1999, parttime in Tollebeek bij de PKN gewerkt, leef ik in afhankelijkheid van Gods voorzieningen. God heeft tot zover altijd voorzien. Al mijn rekeningen zijn netjes betaald en er is altijd brood op de plank geweest.
Mijn werk bestaat o.a. uit: pastorale gesprekken, spreekbeurten, tot mei 2010 freelance medewerker van de Near East Ministry te Voorthuizen (pastoraat en soms seminars op Reveilweken, pastoraat in het Midden Oosten, gebedswerk/reizen). Ik heb ook cursussen gegeven over Psalm 23 en de 'geestelijke wapenrusting' Efeze 6.